News will be here

Na platformie MillionYou startują innowatorzy

W nowym projekcie EY Crowdsourcing Innowatorzy na platformie MillionYou studenci mogą uczestniczyć w ciekawych zadaniach, mierzyć się z realnymi wyzwaniami życiowymi, zawodowymi czy też biznesowymi. Na platformie potrzeby biznesu spotykają się z kreatywnością młodych ludzi, którzy mogą zdobywać referencje, wygrywać nagrody i realizować swoje pasje. W funkcjonowanie platformy zaangażowani są wykładowcy ze szkół biznesowych, uniwersytetów oraz politechnik. Jest to pierwsza tego typu inicjatywa w Polsce.
Punktem wyjścia do stworzenia projektu Innowatorzy było założenie, że odważne, innowacyjne i jedyne w swoim rodzaju pomysły rodzą się w umysłach młodych ludzi, dla których nauka i studia to nie tylko teoria, ale także praktyczne działania. Stanowi ona uzupełnienie krajowego systemu edukacji o pracę nad realnymi wyzwaniami. Projekt opiera się na praktyce i aktywnym poszukiwaniu doświadczenia. Jest również pomostem pomiędzy międzynarodowymi markami, utalentowanymi studentami i ich mentorami. MillionYou od ponad 8 lat realizuje projekty, w których osoby utalentowane artystycznie z całej Polski mają szansę mieć wpływ na komunikację największych globalnych koncernów. W sumie społeczność twórców zgromadzona na platformie otrzymała za swoje pomysły już ponad 1,5 mln zł w ramach współpracy.

– Dziś decydujemy się na odważny ruch, aby zaprosić do współpracy studentów, gdyż wierzymy, że w nich jest moc! – komentuje inicjator projektu, Jan Kasprzycki-Rosikoń, Associate Partner w EY. – Z własnego doświadczenia wiem, że większość pomysłów i przemyśleń zostaje zaparkowana mimo wiary w to, że są one wartościowe. Na studiach często nie mamy dostępu do odpowiednich osób, programów czy też biznesu, aby dać im szanse na realizację. Stąd pomysł na stworzenie platformy, która będzie niejako pomostem pomiędzy światem biznesu, studentami i ich mentorami. Nazwaliśmy ją Innowatorzy – dodaje Jan Kasprzycki-Rosikoń.
Z punktu widzenia użytkownika, obsługa Platformy jest intuicyjna. Sam wybiera on wyzwania, z którymi chce się zmierzyć – w zależności od swoich zainteresowań, upodobań, czy umiejętności. Na platformie znajdą się wyzwania związane m.in. ze stylem życia, tematami społecznymi i ekonomicznymi oraz przede wszystkich związane z szeroko pojętą przedsiębiorczością. W przypadku, gdy firmy szukają innowacji produktowych, czy też chcą zrewolucjonizować doświadczenia związane z zakupami w swoich sklepach, mają możliwość współtworzyć rozwiązania ze studentami. Studenci mogą proponować rozwiązania na wybrane wyzwania indywidualnie, przekazując je bezpośrednio za pośrednictwem platformy. Mogą również wybrać wyzwania zespołowe, przy których grupy studentów będą pracowały razem z mentorami, wykorzystując jednocześnie metodyki i materiały przygotowywane przez organizatorów.

– Wierzymy, że sama nauka to nie wszystko, ważne, aby młodzi ludzie, którzy niebawem wejdą na rynek pracy, mogli samodzielnie lub w zespołach wypracowywać rozwiązania różnych problemów, z jakimi borykają się firmy i organizacje – wyjaśnia Michał Grzybowski, Partner EY, lider Zespołu People Advisory Services na Polskę oraz Europę Środkowo-Południową. Często oryginalne rozwiązania i pomysły studentów pozwalają osiągnąć biznesowy sukces nawet znanym markom i dużym firmom. Dlatego należy przekonywać biznes, że warto angażować młodych ludzi w poszukiwanie rozwiązań – dodaje Michał Grzybowski.
Pierwsze wyzwania są już dostępne na platformie, niebawem zostaną uruchomione kolejne: milllionyou.pl/innowatorzy
Kontakt dla samorządów, kół naukowych, uczelni: Patrycja Podlaska, patrycja.podlaska@pl.ey.com, tel: +48 789 407 473
Tomasz Wajda

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *