News will be here

Skompletuj garderobę na cały rok

Po rozpoczęciu letnich wyprzedaży zawartość twojej szafy powiększa się o zwiewne sukienki, krótkie szorty lub plecione torebki. Chętnie kupujesz odzież w atrakcyjnych cenach, którą od razu masz okazję założyć. Kolorowe wieszaki przyciągają delikatnymi krojami, kwiatowymi wzorami czy wakacyjnymi motywami.
Letnia aura nie sprzyja planom na zakupy ubrań, które posłużą nam dłużej niż tylko przez wakacyjny sezon. Dlatego podpowiadamy, że warto wykorzystać aktualne promocje, tak by nie zaskoczyły cię świeżo zaaranżowane witryny z napisem „nowa kolekcja”. Wraz ze zmianą pory roku nadchodzi nowy sezon i mało atrakcyjne ceny.

Podczas letniej wyprzedaży, szukaj ubrań, które posłużą jesienią, jak również podczas zimowych, długich miesięcy.

Klasyk zawsze w (dobrej) cenie
Podczas wyprzedaży zainwestuj w klasyczną odzież i dodatki. Biała koszula, eleganckie szpilki lub mała czarna – będziesz miała niejedną okazję, by je założyć. Zwróć uwagę na to, co ma długie rękawy i nogawki. Z takich ubrań korzystasz przez cały rok, nawet latem, więc czemu nie kupić ich teraz w niższych cenach niż te regularne? Duży wybór asortymentu oferują centra outletowe. Skorzystaj z ich akcji rabatowych, m.in. z legendarnej Rozprzedaży w Factory, gdzie rabaty sięgają nawet -80%.

Do przodu z trendami
Jeśli chcesz by zawartość Twojej garderoby odzwierciedlała aktualne trendy, zapoznaj się z nimi na sezon wcześniej. Wiedzę na ten temat wykorzystaj później podczas wyprzedażowych polowań w Factory. Podpowiadamy, że tej jesieni pozostaniemy wierni oversizowym krojom. Oprócz naturalnych barw jak brąz, szarość czy zieleń, które zazwyczaj wybieramy o tej porze roku, będziemy sięgać po mieniące się srebrnym kolorem materiały. Jeśli należysz do osób, które lubią czarny kolor, mamy dobrą wiadomość! Styl „allblackeverything” będzie jednym z topowych trendów w modzie na przyszły sezon jesień – zima.

Zakupy sprawiają kobietom przyjemność, tym bardziej kiedy korzystają podczas nich z promocji. Nie zawsze jednak istotne jest to, ile wydamy na nowe ubrania. Ważne jest również to, czy odpowiednio je zaplanujemy, tak by w naszych garderobach znalazła się odzież, która będzie nam służyć cały rok.

To, co wyróżnia Factory spośród innych centrów handlowych w Polsce, to promowanie wśród swoich klientów praktykowania zakupów w duchu smart shoppingu, czyli inteligentnego kupowania wysokiej jakości, markowych produktów w konkurencyjnych cenach. Przyświecająca idea smart shoppingu przekazywana jest również poprzez niestandardowe akcje, na przykład warsztaty ze stylistkami w ramach projektu Factory Fashion Capsule, czy pierwszą książkę wydaną w Polsce przez centrum handlowe – „W dobrym kierunku”.

Dwa razy w roku w Factory organizowana jest Rozprzedaż, która stała się obowiązkowym wydarzeniem dla miłośników wyprzedaży. Ceny podczas Rozprzedaży spadają do -80% od cen regularnych. Uczciwość ofert najemców Factory jest weryfikowana dzięki prowadzonym na bieżąco wewnętrznym kontrolom cenowym.

NEINVER, pod marką Factory wprowadził koncepcję centrów outletowych do Hiszpanii i Polski w 2002 roku. Firma od lat pozostaje liderem na tych rynkach, będąc także drugim co do wielkości operatorem centrów outletowych w Europie.
Inga Ryfka

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *