Już po raz czwarty w Warszawie odbędą się Targi Kosmetyków Naturalnych Ekocuda. W tym roku zostały poszerzone o inne miasta. W marcu odbyła się pierwsza edycja – w Gdańsku i odwiedziło je ponad 7 tysięcy osób.
Jesienią planowane są spotkania z miłośnikami kosmetyków naturalnych w kolejnych polskich miastach. Wstęp na targi jest bezpłatny.
Pomysł na zgromadzenie w jednym miejscu polskich oraz zagranicznych producentów kosmetyków naturalnych okazał się sukcesem. W dotychczasowych warszawskich trzech edycjach wzięło udział prawie 30 tys. osób, gdańskie targi odwiedziło ponad 7 tys. uczestników. Nadchodzące Ekocuda to pierwsze w historii Targów tak duże wydarzenie – do dyspozycji uczestników oddano
3 piętra w Domu Towarowym Bracia Jabłkowscy!
Poza częścią wystawienniczą, odbędą się warsztaty oraz otwarte wykłady. Każda edycja to dla nas nowe wyzwanie. Oczekiwania zarówno wystawców, jak i odwiedzających rosną, dlatego staramy się z jednej strony zachować sprawdzoną formułę targów,
z drugiej zaś, wychodzić naprzeciw potrzebom naszych gości i proponować im nowe rozwiązania. Podczas najbliższej edycji nowością będzie przewodnik po targach, który będzie można pobrać w pdf lub będzie dostępny w prostej aplikacji na telefon, tam zawarte będą kluczowe informacje dotyczące targów. – mówi Zuzanna Mierzejewska, pomysłodawczyni i właścicielka marki Targów Kosmetyków Naturalnych Ekocuda. Dodaje:Cieszę się, że ponad 90% wystawców jest z nami od pierwszej edycji. Otrzymujemy bardzo pozytywną informację zwrotną od firm, że są zadowolone ze współpracy i otwarte na kolejne edycje. Myślę, że razem się rozwijamy i rośniemy w siłę, a wszystko po to, by edukować i docierać do szerokiego grona z kosmetykami inspirowanymi naturą.Wiosenna edycja w Warszawie odbywa się przy wsparciu sponsorskim dwóch marek: Naturativ i AnnabelleMinerals.
Ekocuda to jedyne takie targi, podczas których można poznać bliżej tak szeroką ofertę kosmetyków naturalnych, zarówno pielęgnacyjnych, jak i kolorowych. Wystarczy przyjść, aby móc zapoznać się z ponad 150 markami kosmetyków, wypróbować ich, powąchać, zasięgnąć praktycznych porad i być może na zawsze zmienić swoje podejście do codziennej pielęgnacji i makijażu.
Dorota Steliga