10 maja 2018 r. w Warszawie odbędzie się 11. Kongres Rynku FMCG. Jest to jedno z kluczowych wydarzeń branży spożywczej, drogeryjnej i apteczne. Na Kongresie spotykają się przedstawiciele handlu, dystrybucji oraz producenci i dostawcy usług. Jednym z partnerów wydarzenia będzie firma Modern-Expo, międzynarodowy holding, lider branży wyposażenia powierzchni handlowych w Europie Środkowo-Wschodniej.
Wydarzenie od kilku lat gromadzi największych graczy rynku detalicznego, a także podmiotów działających na najważniejszych rynkach europejskich. Oprócz konferencji merytorycznej uczestnikom oferowana jest szeroka oferta spotkań biznesowych oraz wystawa TOP nowości. Wśród prelegentów wystąpi Bogdan Łukasik, przewodniczący rady nadzorczej Modern-Expo Group, przedstawiając zmiany zachodzące w branży retail oraz nowe koncepcje sklepów odpowiadające oczekiwaniom klientów.
– Branża retail zmienia się bardzo dynamicznie, a nowe technologie są szansą na zbliżenie się do konsumenta i poprawę doświadczeń zakupowych. To konsument jest w centrum uwagi, dla niego ułatwiamy proces dokonywania zakupów, poprzez np. kasy samoobsługowe, które pozwolą mu w sposób natychmiastowy wykonać transakcję. Odpowiedni dobór półek w sklepie czy mebli chłodniczych ma ogromne znaczenie, a to wszystko przekłada się na zyski w sprzedaży – mówi Anatolii Khodziuk,Prezes Modern-Expo S.A.
Wydarzenie jest doskonałą okazją do spotkań biznesowych typu B2B między przedstawicielami branży a partnerami kongresu. Ukoronowaniem konferencji będzie ceremonia wręczenia nagród dla najlepszych sklepów i sieci handlowych w ponad 20 kategoriach podczas finału prestiżowych konkursów „Market Roku 2018” i „Drogeria Roku 2018”.
Magdalena Pytkowska