Największe targi pracy i praktyk w Polsce już za nami

Zakończyła się kolejna, już IX edycja największych i najpopularniejszych targów pracy Absolvent Talent Days. Wzięło w nich udział 700 pracodawców, którzy przedstawili łącznie ponad 10800 ofert pracy, staży i praktyk,a liczba uczestników  wyniosła niemal 40.000 osób.
Tegorocznej wiosennej edycji Absolvent Talent Days przyświecała idea „Rób to, co kochasz”. „Znajdź pracę, która poza satysfakcją i zarobkiem da Ci dużo radości” – głosiły wykłady motywacyjne zaproszonych gwiazd: Filipa Chajzera i Marcina Prokopa, jak również blogerów z Fashionable.com, MaturaToBzdura.TV, Mówiąc Inaczej, Szczesliva.pl, Andrzeja Tucholskiego, Natalii Hatalskiej czy, Rodziny Łopacińskich. To właśnie jeden z wielu powodów, dla których młodzi pokochali Absolvent Talent Days. Organizatorzy wydarzenia wiedzą jak zainteresować młodych rynkiem pracy. Millenialsi są zazwyczaj dobrze wykształceni, znają języki obce i bardzo dobrze radzą sobie z nowymi technologiami. To pokolenie kreatywne, aktywne i elastyczne, z łatwością dostosowujące się do nowych okoliczności, ale też potrzebujące motywacji i mentoringu, który dają im właśnie Absolvent Talent Days.

„Aby wczuć się w potrzeby młodych kandydatów najlepiej bezpośrednio z nimi rozmawiać, zainspirować, zmotywować, pokazać możliwe ścieżki rozwoju. Sukces wiosennej edycji Absolvent Talent Days pokazuje, że targi pracy w nowym innowacyjnym, festiwalowym formacie cieszą się ogromną popularnością wśród Millenialsów wchodzących na rynek pracy. Uczestnicy doceniają bezpośredni kontakt z pracodawcami, a pracodawcy mogą poznać realne potrzeby młodych.” – stwierdza Dominik Wiegand – współtwórca Grupy Absolvent.

Aktualna edycja Absolvent Talent Days zgromadziła w 8 miastach Polski (Warszawa, Wrocław, Rzeszów, Poznań, Kraków, Katowice, Łódź, Gdańsk-Sopot) ponad 700 pracodawców z 10856 ofertami prac, staży i praktyk. Targi pracy odwiedziło łącznie prawie 40.000 uczestników, w tym w samej Warszawie – 8596 osób, a w Krakowie – 7509. Podczas 8 spotkań zaprezentowano 74 panele dyskusyjne o tematyce związanej z rekrutacją, poszukiwaniem pracy i motywacją, można było również wysłuchać 130 prelegentów.
„W poprzedniej jesiennej edycji Absolvent Talent Days, wzięło udział ponad 35.000 uczestników, w aktualnej wiosennej niemal 40.000, mamy więc tendencję wzrostową, która bardzo nas cieszy i pokazuje wzrost zainteresowania pracą wśród Millenialsów.”- podsumowuje Michał Rosołowski, członek zarządu Grupy Absolvent.

Dodatkowo absolwenci mogli skorzystać z wydzielonej specjalnie dla nich strefy szkoleniowej, dużym zainteresowaniem spotkały się konsultacje CV i panele dyskusyjne poświęcone procesom rekrutacyjnym.

Absolvent Talent Days odpowiada na potrzeby rekruterów, ułatwia firmom poszukiwania Młodych Talentów, oferujeprofesjonalną przestrzeń do bezpośrednich spotkańz przyszłymi pracownikami, a przede wszystkim napędza młode osoby do myślenia o przyszłości i planowaniu swojej ścieżki zawodowej.
Następna X edycja targów Absolvent Talent Days rusza już 9 października w Katowicach i ponownie odwiedzi 8 miast w Polsce. Szczegóły już wkrótce na absolvent.pl/talentdays.
Monika Bondarowicz

You may also like...

Add a Comment

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *