Anna Koza i Justyna Korzeniak, reprezentujące raciborską firmę Adventure Media zostały laureatkami ogólnopolskiego konkursu branżowego Pióra Roku, zorganizowanego przez Stowarzyszenie Content Marketing Polska.
Justyna Korzeniak zdobyła aż dwie nagrody: Srebrne i Brązowe Pióra Roku 2017 w kategorii: Publikacja dla pracowników/Firma – artykuły o firmie, produkcie, usłudze. Anna Koza zdobyła tytuł Srebrne Pióro Roku 2017 w kategorii: Publikacja dla klientów/Firma – artykuły o firmie. Obie od lat pracują w raciborskiej agencji public relations Adventure Media. Do udziału w konkursie namówiły je koleżanki z pracy. Rozstrzygnięcie konkursu nastąpiło pod koniec minionego roku.
Celem Stowarzyszenia Content Marketing Polska jest m.in. kreowanie i promowanie wysokich standardów wydawniczych w branży marketingowej. – Pióra Roku to konkurs, który od kilku już lat wyróżnia najlepsze przykłady wysokiej jakości content marketingu. Jego celem jest wypromowanie i podkreślenie wartości, jakie niesie za sobą dobra praktyka dziennikarstwa skupionego na potrzebach odbiorcy. Udowadnia, że wymaga tego samego kunsztu, talentu i zaangażowania, co dziennikarstwo tradycyjne – zapewniają organizatorzy na stronie internetowej konkursu.
– Serdecznie gratuluję Ani i Justynie, które w swoim dorobku mają bardzo wiele wartościowych i merytorycznie ciekawych publikacji, tym bardziej, że miały bardzo mocną, ogólnopolską konkurencję. Ich teksty, jak i pozostałych członków naszego zespołu, ukazują się nie tylko w wydawnictwach klientów, ale też bardzo chętnie korzystają z nich media, zarówno lokalne jak i ogólnopolskie. Nagroda jest dla nas wszystkich ogromną satysfakcją, a dla współpracujących z nami klientów i redakcji stanowi potwierdzenie, że dostarczamy im wysokiej klasy treści i informacji – mówi Aleksandra Dik, dyrektor zarządzająca Adventure Media.
Wyniki konkursu „Pióra Roku 2017” dostępne są na stronie: http://contentmarketingpolska.pl/laureaci-2017/
Katarzyna Ekiert