News will be here

Dlaczego warto kupić teksty na bloga firmowego?

paczka tekstów dla biznesu

Dlaczego warto kupić teksty na bloga firmowego to pytanie pojawia się bardzo często w sieci i właściciele firm zastanawiają się, czy faktycznie lepiej zapłacić za treści, czy też pisać je samemu. Oczywiście, że najtaniej jest zawsze tworzyć teksty, ale praca twórcza zajmuje sporo czasu.

Dlaczego pisanie tekstów na bloga firmowego jest tak ważne dla biznesu?

Aby firma mogła sprzedać produkt potrzebuje reklamy. Problem w tym, że odbiorcy są już zmęczeni banerami i mailingiem w sieci, więc nie reagują lub włączają blokady. Duże przedsiębiorstwa prowadzą inną politykę promocyjną, zatrudniają sztab ludzi, którzy opracowują strategie marketingowe, na podstawie szczegółowych analiz. Przeznaczają odpowiedni budżet na kampanie reklamowe, na co sobie nie mogą pozwolić małe firmy, więc radzą sobie w inny sposób.

Rozwiązaniem dla niewielkiego biznesu jest content marketing, czyli marketing treści. Działania są skuteczne, choć teoretycznie nie promują marki. Koncentrują się na przekazywaniu przydatnej wiedzy odbiorcom na blogu. Zamieszczają artykuły, które pozycjonują stronę internetową, więc użytkownicy zainteresowani danym tematem, odwiedzają witrynę. Skoro już trafili na stronę, przeglądają ofertę i składają zamówienie. Dlatego pisanie tekstów na bloga firmowego jest tak ważne dla biznesu.

Czy pisanie tekstów na bloga firmowego jest proste?

Niestety, nie jest proste tworzenie treści na bloga firmowego z kilku powodów. Trzeba wymyślić temat, którym byliby zainteresowani internauci. Potrzebna jest forma przekazu. Jeśli właściciel zdecyduje się na poradnik, musi być ekspertem w branży, by publikacja zainteresowała czytelnika. Nie chodzi o tekst o produkcie, bo nikt nie lubi jak mu się coś sprzedaje, ale chętnie kupuje. Nakłanianie do zakupu, może wręcz zniechęcić odbiorcę i opuści stronę. Chodzi tylko o przyciągnięcie uwagi grupy docelowej.

teksty na bloga firmowego

Samo napisanie artykułu to jeszcze za mało, ponieważ powinien zawierać frazy kluczowe, umiejętnie umieszczone w materiale. Wyrażenia trzeba umiejętnie dobrać, by wypozycjonowały sklep e–commerce czy witrynę producenta wyrobów. Publikacje nie mogą być duplikatem, ponieważ algorytmy Google doceniają tylko oryginalne treści, nagradzając za nie wysoką pozycją w wyszukiwarce. Kolejną sprawą jest unikanie powtórzeń i błędów stylistycznych. Artykuł musi być podzielony na śródtytuły i akapity.

Dlaczego warto kupić teksty na bloga firmowego, zamiast zatrudnić copywritera?

Zatrudnienie pracownika jest najlepszą sprawą dla przedsiębiorstwa, ponieważ regularnie tworzy profesjonalne artykuły pod SEO. Szybciej można wypozycjonować stronę internetową i osiągać duże obroty. Jednak nie każdą firmę stać na przyjęcie specjalisty, ponieważ koszty pracownicze są wysokie. Często praktykowane jest zlecenie napisania kilku artykułów, ale tu z kolei może pojawić się problem. Za wartościowe artykuły copywriter pobiera odpowiednio wysoką cenę. Można oczywiście znaleźć tańszego specjalistę, ale nie ma gwarancji co do jakości materiałów.

Dlaczego warto kupić teksty na bloga firmowego? Odpowiedź jest prosta, bo artykuły, są gotowe do publikacji. Nie trzeba tracić czasu na poszukiwanie zleceniobiorcy, bo paczka tekstów zawiera tematy, więc można przejrzeć kilka zestawów i wybrać najodpowiedniejszy. W każdym podane są: śródtytuły, ilość zzs oraz cena. Paczka tekstów rozwiązuje problem, gdy są potrzebne artykuły do wstawienia na blogu.

Arkadiusz Malanowski

2 Comments

  1. […] Blog w sklepie internetowym natomiast pokazać, jak rozwiązać problem x. Czytelnicy poszukują porad eksperckich dotyczących stylu życia, użytkowania produktów, unikania błędów podczas wykonywania prac […]

  2. Hiperpersonalizacja w marketingu - Bezale.pl

    […] wideo nie jest oczywiście nowym trendem, ale również ulega zmianom. Kiedyś kluczowe było publikowanie na stronie internetowej firmy lub na platformie YouTube, poradników zakupowych danej marki. Obecnie coraz większe znaczenie ma […]

Comments are closed.