News will be here

Nowe place zabaw na Lotnisku Chopina

Trzy niecodzienne place zabaw umilające najmłodszym pasażerom czas oczekiwania na podróż działają na Lotnisku Chopina. Dwa są w Strefie Schengen, a jeden w Non-Schengen. Place zabaw wyposażone zostały w zabawki nawiązujące swoim kształtem do lotnictwa pasażerskiego i energetyki. Na największym spośród placów, który został otwarty dziś, znajdują się zjeżdżalnie w kształcie Dreamlinera LOT-u i elektrowni wiatrowej PGE.

Place powstały we współpracy Lotniska Chopina, Polskich Linii Lotniczych LOT i PGE Polskiej Grupy Energetycznej.

„Place, które powstały na naszym lotnisku, to doskonały przykład na współpracę trzech firm: LOT-u, PGE i Lotniska Chopina” – mówi Hubert Wojciechowski, Dyrektor Marketingu i PR Lotniska Chopina. „Niezmiennie dążymy do tego, aby zwiększać wygodę i komfort podróżowania wszystkich pasażerów. Cieszymy się, że z nowych udogodnień będą mogli skorzystać najmłodsi”.

„Jako linia lotnicza dokładamy starań, żeby także nasi najmłodsi pasażerowie czuli się komfortowo” – mówi Adrian Kubicki, dyrektor Biura Komunikacji Korporacyjnej LOT. – „Na Lotnisku Chopina funkcjonują nasze stanowiska odpraw przeznaczone dla rodziców z dziećmi, obok których znajduje się specjalna strefa zabaw. Na pokładzie dzieci otrzymują kolorowanki i zabawki, a na koniec rejsu specjalny dyplom z podpisem kapitana. Dzięki nowym placom zabaw latanie może sprawić najmłodszym pasażerom jeszcze więcej radości.”

W 2017 r. LOT przewiózł rekordową liczbę 6,8 mln pasażerów, z czego zdecydowaną większość właśnie przez Lotnisko Chopina, czyli swój port przesiadkowy.

„Jesteśmy liderem na rynku, każdego dnia zapewniając stabilne dostawy energii i ciepła do milionów klientów. Wychodzimy z założenia, że pozytywna energia płynąca z aktywności fizycznej, to najczystsza energia, którą możemy się podzielić. Wspólnie z naszymi partnerami połączyliśmy siły i jesteśmy przekonani, że efekt tej współpracy, czyli place zabaw na Lotnisku Chopina, docenią zarówno dzieci, jak i ich rodzice” – mówi Agnieszka Zawartko, dyrektor Departamentu Komunikacji i Marketingu PGE.
źródło: newsrm.tv

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *