Rekrutacja do szkoły tańca Agnieszki Kaczorowskiej
Idealny pracownik jest kompetentny, spójny z wartościami firmy i chętny do realizowania jej misji. Gdzie go znaleźć? Jakie kryteria podczas rekrutacji przyjąć? Te pytania, tak jak wielu młodych przedsiębiorców, stawiała sobie popularna aktorka i tancerka Agnieszka Kaczorowska, która już we wrześniu otwiera swoją szkołę tańca – Danceworld By Agnieszka Kaczorowska. Zamiast spędzać długie godziny na poszukiwaniu odpowiedzi, zdecydowała się zaufać profesjonalistom i poprosić doświadczoną firmę rekrutacyjną o wsparcie w skompletowaniu swojej kadry.
Umiejętność delegowania zadań to jedna z kluczowych kompetencji ludzi sukcesu. Nie marnują oni czasu na aktywności, w których nie są ekspertami, tylko zlecają je osobom lub firmom specjalizującym się w danej dziedzinie. Takie podejście to oszczędność energii oraz pieniędzy, a także wyeliminowanie niepotrzebnych rozczarowań wynikających z działania opartego na metodzie „prób i błędów”. Zaoszczędzone godziny przedsiębiorcy mogą wykorzystać na rozwijanie swoich biznesów i szlifowanie talentów, za które są wynagradzani.
– Otworzenie własnej szkoły tańca było moim marzeniem od dziecka. Nareszcie jestem gotowa, aby ten cel zrealizować. Już od września rusza Danceworld by Agnieszka Kaczorowska – wyjątkowe miejsce, w którym dzieci, młodzież i dorośli będą mogli rozwijać swoją pasję do tańca pod opieką najlepszych instruktorów w Polsce. Pozyskanie kadry powierzyłam agencji rekrutacyjnej Jobhouse, której ufam całym sercem i wiem, że z ich pomocą znajdziemy najlepszych specjalistów. Jestem profesjonalistką i do współpracy także wybieram profesjonalistów – stwierdza Agnieszka Kaczorowska.
Wybór firmy, której chcemy powierzyć proces rekrutacji nie jest łatwy. Przede wszystkim należy sprawdzić jej wiarygodność. Każde pośrednictwo działające legalnie w Polsce musi posiadać wpis do krajowego rejestru agencji zatrudnienia prowadzonego przez marszałka województwa. Kolejna rzecz to opinia na rynku – najlepsze firmy dysponują referencjami od swoich klientów i mogą pochwalić się współpracą ze znanymi markami.
– Poznanie potrzeb klienta to pierwszy krok do udanej współpracy.
Dokładamy najwyższych starań, aby klienci byli zadowoleni z naszych usług, ponieważ wiemy, że to oni są najlepszymi ambasadorami naszej firmy. Mogę śmiało powiedzieć, że dobrze wykonana praca owocuje kolejnymi zleceniami pozyskanymi w drodze rekomendacji. Obecnie współpracujemy ze światowymi brandami, takimi jak: SEPHORA, Google, Open’er Festival, BaByliss Polska czy Uber. Bardzo się cieszę, że będziemy mogli pomóc Agnieszce Kaczorowskiej w spełnieniu jej marzenia – mówi Natalia Bogdan, Prezes Agencji Jobhouse.
Dorota Steliga