NCR wprowadził do oferty nową generację urządzeń samoobsługowych z rodziny SelfServ 80 Series. Nowe urządzenia zrewolucjonizują model komunikacji pomiędzy instytucjami finansowymi a ich klientami w taki sposób, aby w pełni spełniały ich oczekiwania i potrzeby. Samoobsługa z użyciem bankomatu, wpłatomatu czy recyclera ma wreszcie szansę stać się równie atrakcyjna jak inne kanały obsługi klienta. Wybrane modele z serii SelfServ 80 będą dostępne na polskim rynku już w drugiej połowie 2017 roku.
Nowe rozwiązania NCR umożliwiają instytucjom finansowym zwiększenie przychodów, znaczącą redukcję kosztów oraz skuteczniejsze zarządzanie ryzykiem. Jednocześnie konstrukcja oraz oprogramowanie nowych urządzeń ułatwiają konsumentom swobodne i jeszcze bezpieczniejsze realizowanie transakcji takich jak wpłaty, wypłaty oraz recycling banknotów. Dodatkowo nowatorskie rozwiązania pozwolą na wdrożenie innowacyjnych, nieobecnych wcześniej w kanale samoobsługowym, usług oraz efektywniejszą obsługę klientów przy jednoczesnym zwiększeniu ich satysfakcji.
Bankomat, który rozmawia z klientem
Urządzenia z linii SelfServ 80 Series charakteryzuje nowoczesne i przyjazne użytkownikowi wzornictwo. Zostały także wyposażone w szeroką gamę udoskonaleń i funkcji. 15- lub 19-calowe, wielodotykowe ekrany działające jak tablety i telefony pozwalają szybko oraz intuicyjnie nawigować między transakcjami i serwisami. Kompaktowy interfejs produktów z linii SelfServ 80 Series umożliwia pełne wykorzystanie powierzchni monitora na potrzeby brandingu oraz prezentacji usług finansowych. Bankomaty są także przyjazne osobom niewidomym dzięki wygodnie wbudowanemu gniazdu audio oraz ulepszonemu mikrofonowi. Urządzenia SelfServ 80 Series dają również możliwość zdalnego połączenia z przedstawicielem banku, dzięki czemu zakres usług, jakie oferują, jest nieograniczony.
Bezpieczeństwo przede wszystkim
Bezpieczeństwo jest dla instytucji finansowych oraz ich klientów podstawową wartością. Dlatego bankomaty NCR cechuje bezkompromisowość w podejściu do rozwiązań z zakresu bezpieczeństwa zarówno w obszarze oprzyrządowania, jak i oprogramowania. Zastosowane rozwiązania obejmują zarówno te podstawowe, jak lustro, które pozwala sprawdzić, co dzieje się za klientem, dwie kamery (podgląd na przestrzeń za klientem w trakcie procesowania transakcji oraz na slot na wypłatę pieniędzy) czy wzmocniona zasłona slotu na wypłatę pieniędzy, jak i te bardziej zaawansowane, zapobiegające podsłuchiwaniu czy skimmingowi. Oraz wiele innych zapobiegającym nowym zagrożeniom.
Nowoczesne zarządzanie siecią
NCR SelfServ 80 Series zaprojektowano tak, by dzięki zastosowaniu najnowszych technologii umożliwiać instytucjom finansowym sprawne zarządzanie siecią bankomatów oraz bezproblemowe utrzymywanie ich w pełnej dyspozycyjności. System NCR Media Handling 2.0 umożliwia bieżący monitoring działania urządzeń oraz umożliwia lepsze zapobieganie awariom oraz sprawniejszą interwencję w sytuacji ich wystąpienia.
źródlo: newsrm.tv