News will be here

Zgłoś swój produkt w programie „Doceń polskie”!

25 kwietnia odbędzie się XXVIII audyt żywności

Najbliższa atestacja tak jak wszystkie dotychczasowe,  odbędzie się pod honorowym patronatem Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi.
Członkowie Loży Ekspertów podczas audytów wyrobów spożywczych organizowanych w ramach programu „Doceń polskie”, oceniają smak, wygląd i stosunek jakości do ceny. Każdy produkt jest sprawdzony indywidualne przez wszystkich członków jury. Lożę Ekspertów tworzą osoby zawodowo związane z branżą spożywczą, a jej przewodniczącym jest Mirek Drewniak, współzałożyciel Klubu Szefów Kuchni. Za każdą z trzech wyliczonych wcześniej cech przyznawane są noty w dziesięciostopniowej skali. Do zdobycia znaku jakości potrzeba minimum 7,5 pkt., natomiast artykuły z maksymalną liczbą punktów są honorowane również tytułem TOP PRODUKT.

Warto podkreślić, że program nie jest konkursem, czy plebiscytem; Loża Ekspertów nie wybiera najlepszej propozycji w danej grupie produktów, ale oceniając konkretny produkt decyduje, czy spełnia on wymogi programu i może zostać nagrodzony znakiem promocyjnym.

Udział w certyfikacji jest bezpłatny i niezobowiązujący, każdy producent może zgłosić dowolną liczbę propozycji do oceny, w tym także wyroby marki własnej. Warunkiem dopuszczenia wyrobu do certyfikacji jest posiadanie tzw. polskiego akcentu wyrażającego związek artykułu spożywczego z naszym krajem. Kolejny audyt odbędzie się 25 kwietnia br. w Sosnowcu, Loża Ekspertów będzie obradowała już po raz dwudziesty ósmy.
Regulamin programu i formularze zgłoszeniowe można pobrać bezpośrednio ze strony internetowej www.DocenPolskie.pl, z zakładki „Program”.

Co zyskują producenci, których wyroby otrzymają znaki jakości „Doceń polskie”?
– Certyfikaty programu są przyznawane na 2 lata i przez cały ten okres laureaci mają do dyspozycji szereg narzędzi wspierających ich działania marketingowe. Możliwość promowania wyróżnionego produktu godłem „Doceń polskie” i posługiwanie się nim na wszystkich polach eksploatacji to zaledwie punkt wyjścia. Firmy otrzymują profesjonalne zdjęcia nagrodzonych artykułów spożywczych, bon na bezpłatne konsultacje ze specjalistą z Centrum Znakowania Żywności, mogą także współpracować z profesjonalną agencją PR. Informacje na temat wyróżnionych wyrobów są zamieszczane na blogu programu, w mediach społecznościowych, a także w mediach, czy e-booku z inspiracjami kulinarnymi. Co kwartał wydajemy bezpłatny magazyn „Doceń Dobre Wiadomości” dostarczający informacji o realizowanych przez nas działaniach oraz inicjatywach z udziałem nagrodzonych firm. Na tym nie koniec, oferujemy ponadto możliwość uczestnictwa w ciekawych wydarzeniach branżowych i projektach, których jesteśmy partnerem – wylicza Marek Bielski, twórca Ogólnopolskiego Programu Promocyjnego „Doceń polskie”.

– Każdy laureat ma do dyspozycji pakiet narzędzi, wyłącznie od niego zależy w jaki sposób je wykorzysta w swojej działalności. Producenci, którzy zdobyli wyróżnienia podczas dotychczasowych certyfikacji dowodzą, że w oparciu o znak „Doceń polskie” można budować komunikację podkreślającą wysoką jakość i pochodzenie żywności – uzupełnia Karolina Szlapańska, organizatorka programu „Doceń polskie”. Jak dodaje, potwierdzeniem skuteczności działań jest także ponowny udział producentów nagrodzonej żywności w certyfikacjach. Wśród uhonorowanych produktów są propozycje, które Loża Ekspertów nagradzała aż czterokrotnie.

Wyczerpujących informacji na temat programu promocyjnego dostarcza strona internetowa www.DocenPolskie.pl. Zestawienie wszystkich nagrodzonych artykułów spożywczych jest dostępne na blogu programu, pod adresem www.blog.docenpolskie.pl.
Aneta Dulba

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *