News will be here

Firma nagrodzona „Orłem Polskiej Stolarki”

Firma „Wiśniowski” została nagrodzona „Orłem Polskiej Stolarki” w  kategorii „Firma zaangażowana społecznie”. To wyróżnienie jest o tyle wyjątkowe, że przyznawane jest przez dziennikarzy branżowych, doceniających przedsiębiorstwa zaangażowane w działania z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu (CSR). Firmy prowadząc działalność biorą też pod uwagę dobro społeczne.
W Jachrance od 23-24 maja trwał jubileuszowy X Kongres Stolarki Polskiej, którego firma „Wiśniowski” była Partnerem Strategicznym. To ważny czas dla całej branży, która w trakcie tych kilku dni dyskutuje o kondycji rynku i snuje plany rozwoju na najbliższe lata. Tegoroczna odsłona Kongresu organizowanego przez Związek POiD zgromadziła ponad 300 uczestników. Głównymi tematami jubileuszowej edycji wydarzenia były rozwiązania SMART oraz Przemysł 4.0.

„Wiśniowski” z nagrodą za społeczne zaangażowanie
W pierwszym dniu X Kongresu Stolarki Polskiej odbyła się uroczysta Gala, podczas której marka „Wiśniowski” została nagrodzona przez przedstawicieli mediów branżowych Statuetką Orła Polskiej Stolarki, w kategorii „Firma Zaangażowana Społecznie”. Spośród wszystkich nominowanych firm, to właśnie pomysł marki „Wiśniowski” na skuteczny i kreatywny CSR spotkał się z największym uznaniem mediów.

Jest to nagroda przyznawana przez dziennikarzy branżowych, którzy na bieżąco śledzą trendy w działalności największych firm. Coraz więcej marek angażuje się w działania CSR. To szansa na wykorzystanie rozpoznawalności i rynkowej siły w szczytnym celu – w ten sposób przedsiębiorstwa mogą zadbać o swoje najbliższe otoczenie, wspomóc edukację swoich przyszłych pracowników czy ratować środowisko naturalne.

Akcja – „Zostań bohaterem! Zamień granie w pomaganie”
Ostatnią aktywnością marki „Wiśniowski” obszarze CSR była niedawno zakończona akcja „Zostań bohaterem! Zamień granie w pomaganie”. Jej osią była specjalnie zaprojektowana gra 2THELIGHT, która stylistyką i mechaniką nawiązuje do klasycznych platformówek. Gracze muszą pokonać wirtualną podróż z Krakowa przez Warszawę do Gdańska, unikać zagrożeń i zbierać jak najwięcej monet. Złote krążki zdobyte przez śmiałków zostały przez markę „Wiśniowski” zamienione w prawdziwe pieniądze, które wspomogły misję trzech instytucji: Fundacji ScholaCordis Wspierania Kardiochirurgii Dziecięcej w Krakowie, Fundacji Wspieramy Rozwój CZD w Warszawie i Polskiego Towarzystwa Walki z Mukowiscydozą Oddział w Gdańsku.

Dzięki zaangażowaniu graczy udało nam się zebrać kwotę 300 tysięcy złotych. To pomoc, która daje nadzieję tysiącom dzieci walczącym z chorobami kardiologicznymi, onkologicznymi oraz mukowiscydozą. Mamy nadzieję – bo też był to jeden z naszych celów – że nasza akcja CSR zwiększy społeczną świadomość o chorobach i będzie początkiem jeszcze wielu równie nowatorskich inicjatyw – mówi Katarzyna Świderska, Dyrektor Marketingu firmy.

Wciąż możesz pomagać
Akcja „Zostań bohaterem! Zamień granie w pomaganie”dobiegła już końca, ale niezmiennie można odbyć wirtualną podróż w grze 2 THE LIGHT – jest ona nadal dostępna na stronie 2thelight.pl. Wciąż można też wspomóc działalność trzech polskich instytucji za pośrednictwem zbiórki na platformie pomagamy.im/zamiengraniewpomaganie.
Aleksandra Karwacka

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *