News will be here

Jak obchodzimy swoje urodziny?

PAYBACK z okazji 10-lecia działalności na polskim rynku,  postanowił sprawdzić, jak Polacy świętują urodziny. Z kim je najczęściej spędzają? Czy wolą duże wyjścia czy są domatorami? Jakie kwoty wydają na ten cel?
Przedstawiamy wyniki naszej ankiety.
Większość z nas chętnie świętuje urodziny. Pomimo ogólnego przekonania, że imieniny są dla Polaków równie ważnym wydarzeniem, tylko co trzeci ankietowany zadeklarował celebrowanie obu tych okazji. Niezależnie od wieku, urodziny przynoszą nam przede wszystkim radość, niektórym także podekscytowanie ze zbliżających się przygotowań do świętowania. Jest to w końcu szczególny dzień w roku, w którym możemy zapomnieć o troskach i cieszyć się nim w gronie najbliższych.

Rodzinnie, w domowym zaciszu
Jak się okazuje, to właśnie z rodziną najchętniej spędza urodziny aż 3/4 Polaków. Na wyjątkowe szaleństwa z przyjaciółmi z okazji tego dnia decyduje się mniej niż połowa ankietowanych. Huczna impreza „na mieście”? Nic z tych rzeczy! Spotkania urodzinowe organizujemy najczęściej w domu (61% wskazań). Tylko co piąty z nas świętuje ten dzień w restauracji czy klubie.

Choć jest to specjalna okazja, nie lubimy wydawać zbyt dużych sum pieniędzy. 40% respondentów skłonne jest poświęcić na ten cel od 200 do maksymalnie 500 zł. Z pewnością uroczystość w modnym lokalu wygenerowałaby znacznie większe koszty, a tylko nieliczni (14%) wydają ponad 500 zł.

Lubimy jubileusze
Szczególnie lubimy obchodzić swoje okrągłe urodziny. Dla ponad połowy z nas to ważny moment w życiu, który chce zapamiętać i chętnie go świętuje.
Bardzo podobnie jest z firmami. PAYBACK obchodzi właśnie swoje 10-lecie i z tej okazji, my również specjalnie dla naszych przyjaciół – uczestników Programu przygotowaliśmy specjalne niespodzianki.

Chcielibyśmy wspólnie dzielić się urodzinową radością i zachęcać wszystkich, by dawali się nagradzać dzięki karcie PAYBACK, którą można mieć w telefonie lub w portfelu, a punkty wymieniać na nagrody lub zakupy u naszych Partnerów – mówi Katarzyna Grzywaczewska dyrektor marketingu w PAYBACK Polska.
Justyna Sobocka

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *