News will be here

Business Market – nowe strategie biznesowe

Kiedy Business Market Night Edition w Polsce

Business Market III edycja ogólnopolskiej konferencji  długo wyczekiwana, jest jednym z najważniejszych wydarzeń biznesowych w Polsce. Od lat przyciąga uwagę liderów i przedsiębiorców chcących poszerzyć swoją wiedzę i poznać nowe rynkowe trendy. 

Spotkania z wyjątkowymi osobowościami

Na konferencji Business Market wystąpiło wielu znakomitych prelegentów. Dzielili się swoimi doświadczeniami i udzielili cennych wskazówek, jak rozwijać firmę, siebie i swoje pomysły. Wydarzenie odbyło się w nowoczesnej przestrzeni warszawskiej Elektrowni Powiśle i było pełne inspiracji. Była to doskonała okazja dla przedsiębiorców, menedżerów, marketerów i innych osób zainteresowanych rozwojem biznesu, aby zdobyć nowe spojrzenie na prowadzenie działalności – wzbogacone o świeże trendy, nowoczesne narzędzia i praktyczne wskazówki ekspertów. W programie mogliśmy zobaczyć tylko aktualne i zaskakujące tematy, m.in. Sztuka walki bez walki czyli refleksje na temat prowadzenia biznesu w obecnych czasach. Największe mity Social Media,  3 filary szczęścia w biznesie, Pułapki myślenia – czy możemy ufać naszej głowie podejmując decyzje finansowe, Najprostszy sposób na biznes online.

Prelegenci na Business Market

Wśród prelegentów, którzy pojawili się na scenie Business Market, to m.in.: Wojciech Ławniczak – Co founder Very Human Services, strateg, projektant, inwestor, Y Dzięgielewski – znany jako Iluzjonista Y i twórca agencji social mediowej Y Advertising, Robert Łężak – mentor, coach, dr Katarzyna Sekścińska – psycholog, ekonomistka z Wydziału Psychologii UW, Michał Kanarkiewicz – szachista i doradca strategiczny, Anna Ledwoń-Blacha – Co-Founder & Creative Director More Bananas, Łukasz Kępiński – CEO Tears of Joy, Aleksandra Sidorowska – Social Media Manager, Zwyciężczyni Make TikToks Contest. W ramach konferencji wystąpił także Piotr Kwiatkowski, co-founder Kubota. Poprowadził panel z uczestnikami i uczestniczkami Programu Rozwoju Przedsiębiorczości na temat ich sukcesów oraz motywacji do podejmowania wyzwań.

Business Market – każdy mógł wystąpić ze swoim pomysłem

Wydarzenie Business Market było okazją do rozmów z mentorami i mentorkami współpracującymi  z Fundacją Think! . Doświadczeni  przedsiębiorcy podzielili się dobrymi praktykami biznesowymi i spostrzeżeniami na temat wyzwań stojących przed firmami w dynamicznych i zmiennych czasach. Natomiast w specjalnie zaaranżowanej przestrzeni wystawienniczej przedsiębiorcy i przedsiębiorczynie zaprezentowali swoje produkty i usługi.

Rozwijamy ludzi i biznesy

Hasłem tegorocznej edycji Business Market było: „ROZWIŃ SIEBIE, ROZWIŃ POMYSŁ, ROZWIŃ BIZNES” które, najlepiej oddało cel wspólnej inicjatywy Fundacji THINK! i środowiska biznesowego. Naszą misją jest wspieranie rozwoju kompetencji XXI wieku – szczególnie przedsiębiorczych. Tworzymy przestrzeń do wymiany doświadczeń i dobrych praktyk. W ramach Programu Rozwoju Przedsiębiorczości już ponad 1300 osób skorzystało z różnych form wsparcia, powstało też ponad 120 nowych firm. Wynik ten cieszy – właśnie tego nasza gospodarka potrzebuje, aby się rozwijać. Organizowana przez nas konferencja to kolejne takie proprzedsiębiorcze działanie. Jestem przekonana, że i w tym roku Business Market będzie miejscem inspirującego spotkania ludzi chętnych do dzielenia się wiedzą i dobrą energią płynącą z networkingu  – mówiła Anna Bichta, prezeska Fundacji.

Bilety na konferencję dostępne są na stronie: www.businessmarket.com.pl.
Patrycja Zysko