Poznaj 8 aspektów dochodowych biznesów online – zapisz się!
W konferencji udział weźmie 16 czołowych twórców kursów online. Podzielą się oni swoją wiedzą, doświadczeniami i drogą, jaką przebyli, żeby zbudować społeczność w social mediach i zarabiać na sprzedawaniu swojej wiedzy.
Wydarzenie jest darmowe i trwa 2 dni. By wziąć w nim udział, wystarczy zarejestrować się na stronie https://onlinesummit.pl/edycja3/.
Na wydarzenie zaprasza Magdalena Pawłowska, organizatorka konferencji i ekspertka kursów online, autorka bestsellera pt. „Jedna kampania do wolności”: Potencjał branży kursów online rośnie z każdym rokiem. Zwłaszcza w ostatnim czasie zainteresowanie edukacją online poszybowało w górę i coraz więcej osób decyduje się właśnie na tę metodę zdobywania wiedzy. Dla wszystkich osób, które już tworzą swoje kursy lub dopiero zastanawiają się nad podjęciem tego kroku, zaprosiłam topowych ekspertów z różnych branż, którzy posiadają swoje dochodowe kursy online i pokażą, jak tworzyć takie kursy oraz zarabiać na nich, jakich błędów unikać i jakie strategie przyjąć, by pozyskać klientów. To będą 2 dni wypełnione cenną merytoryczną wiedzą.
Wśród zaproszonych ekspertów znajdują się: Magdalena Pawłowska, Artur Jabłoński, Ola Gościniak, Ewelina Stępnicka, Rahim Blak, Magdalena Hajkiewicz – Mielniczuk, Daniel Bossy, Marta Krasnodębska, dr Monika Górska, Fryderyk Karzełek, Dawid Bagiński, Agnieszka Kudela, Patryk Czerniejewski, Ilona Przetacznik, Julia Dzwończyk, Lidia Buksak. Każdy z nich podzieli się swoją wiedzą z obszarów takich jak m.in. budowanie wizerunku eksperta, sposoby na przyciągnięcie społeczności, budowanie listy e-mail, tworzenie produktów cyfrowych czy strategia sprzedaży.
Kiedy? 29-30 października 2020 r., godz. 10:00 – 16:30.
Gdzie? Online.
Tematy konferencji
Budowanie wizerunku
Działania, które pozwoliły prelegentom zająć i utrzymać pozycję eksperta w branży. Pozycjonowanie marki osobistej to nieodłączny element i warto od samego początku robić to z konkretnym celem w głowie.
Budowanie społeczności
Jest to jeden z najsilniejszych zasobów, jakim możesz dysponować, żeby podbić rynek swoimi produktami. Przyjrzymy się zarówno platformom społecznościowym, jak i metodom działania.
Metody budowania list email
Stary dobry e-mail marketing wciąż ma się świetnie (generuje najwyższe zwroty z inwestycji w marketing) i pozwala zachować niezależność od kapryśnych portali. Dlatego nie zabraknie sposobów, aby budować listę mailingową.
Tworzenie produktów cyfrowych
To szeroki temat rodzący mnóstwo dylematów w głowie. Omówimy pod kątem wyboru tematów na info produkty oraz radzeniem sobie z wewnętrznym krytykiem!
Strategie sprzedaży
Na pewno wiesz, że nie istnieje jedna, najlepsza. Dlatego odkryjemy cały wachlarz strategii, które stosujemy. Na ich bazie można wybrać najlepszą do własnej sytuacji.
Strategie cenowe
Ile ten kurs jest warty? Ile ludzie za niego zapłacą? Jak zrobić promocję, aby nie zabić dalszej sprzedaży? Tak, odpowiemy na te pytanie, pokazując, jakimi kryteriami się kierujemy i co u nas działa!
Najważniejsze wnioski z doświadczenia
Każdy twórca kursów online z wieloma produktami i kampaniami na koncie ma unikalne spojrzenie na biznes. Czasami jeden wniosek może zmienić całe podejście i sprawić, że znikną największe blokady!
Wytrwałość i motywacja
Każdy marzy o sukcesie w jedną noc,ale zawsze jest on wynikiem wytrwałej pracy. Warto więc poznać różne sposoby, aby utrzymać motywację i działać aż do pojawienia się efektów
Więcej informacji o wydarzeniu:
https://onlinesummit.pl/edycja3/
https://www.facebook.com/events/790538375056623
https://www.linkedin.com/events/6722452252289769472/
Dorota Steliga