Zdalni pracownicy z niepełnosprawnościami odpowiadają na potrzeby firm. Pozyskanie pracowników tymczasowych, jest konieczne, kiedy pojawiają się zamówienia. Dzięki temu, firma zarabia i jest wiarygodna wobec klientów.
Rozwiązaniem dla pracodawców, są zdalni pracownicy z niepełnosprawnościami, ponieważ dają możliwość elastycznego zatrudnienia. Nie ma potrzeby tworzenia etatów, co powala ograniczać koszty.
BPO Network to firma z misją, która wspiera biznes poprzez tworzenie procedur i zespołów. Rekrutuje kandydatów do pracy w telefonicznych biurach obsługi klienta, telesprzedaży, branży analizy danych, IT, czy w social mediach. Poza wsparciem osób niepełnosprawnych na otwartym rynku pracy, proponuje usługi w zagadnieniach dotyczących kwestii związanych z optymalizacją obowiązkowych wpłat do Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych, obszarach związanych z dofinansowaniami, dotacjami na stanowiska pracy czy na podnoszenie kwalifikacji poprzez refundowane szkolenia, kursy, warsztaty. W ogólnym ujęciu działalności przeprowadza cały proces za przedsiębiorstwa, zaczynając od rekrutacji, weryfikacji i wyboru odpowiedniego pracownika, poprzez stworzenie i prowadzenie teczki osobowej i dokumentacji do PFRON, szkoleń i wdrożeń aż po realizację projektu i oczekiwany efekt. Posiada również możliwość wsparcia danej firmy o wynajem pracowniczy.
Jakie usługi wsparcia możesz zastosować w swojej firmie?
Wirtualny asystent
Asystent dopilnuje wszystkiego, abyście mogli odpocząć. Wykona obowiązki służbowe i zadba o sprawne funkcjonowanie przedsiębiorstwa na czas nieobecności lub natłoku zadań.
W zależności od zapotrzebowania:
• Pomagamy w obsłudze korespondencji (maile, poczta, zamawianie kuriera)
• Obsługa kalendarza – umawianie lub przekładanie spotkań biznesowych, wizyt, terminów
• Obsługa faktur (wystawianie, kontakt z klientami, monitorowanie płatności)
• Ogłoszenia na portalach.
Asystent dobierany jest indywidualnie w zależności od zapotrzebowania klienta.
Zdalni pracownicy z niepełnosprawnościami w zespołach
W zależności od zapotrzebowania jeden zespół składa się od 2 do 10 osób. Każdy zespół ma koordynatora odpowiedzialnego za wyniki pracy, a także za to, aby projekt był prowadzony zgodnie z wytycznymi i oczekiwaniami zlecającego zadanie. Szkolenie, opieka, koordynowanie pracą i zadaniami pracowników należących do danego zespołu, to wszystko zostaje po stronie BPO Network. Możemy stworzyć tyle zespołów, ile wymaga tego prawidłowe wykonanie zadania.
Call center – infolinia przychodząca i/lub wychodząca
Korzystamy z własnego systemu lub systemu klienta. Obsługa zgłoszeń od klientów, w tym zamówień, reklamacji czy zapytań ofertowych może pochodzić z różnych kanałów komunikacji z klientami, np. wiadomości e-mail, połączeń telefonicznych czy sms. Jako numer kontaktowy w systemie możemy zamieścić Państwa numery, z których klienci korzystają do tej pory, lub udostępnić nasze.
Zdalne budowanie baz danych
Przeszukiwanie zasobów internetowych pod kątem szukanych danych. Klient przekazuje wytyczne, czego potrzebuje, a nasi analitycy budują bazę na podstawie danych dostępnych w Internecie. Bazy tworzone są w MS Excel.
• Wprowadzanie produktów na strony online, przyjmowanie zamówień poprzez systemy zdalne (wirtualne sklepy, hurtownie, itp.).
„Od wielu lat współpracujemy z różnorodnymi klientami, a dzięki wyspecjalizowanym i długoletnim doświadczeniu biznesowym skutecznie i szybko rekrutujemy pracowników niemal na każde stanowisko. Udowadniamy, że niemożliwe nie istnieje a w dzisiejszych czasach wsparcie dla różnorodnych firm jest niezwykle potrzebne” – mówi Monika Jura Manager ds. Projektów BPO Network.
Marzena Surówka