News will be here

Kongres Online Marketing już 30 marca

Już 30 marca w Multikinie Złote Tarasy odbędzie się kolejna edycja Kongresu Online Marketing . Hasłem przewodnim 13. edycji Kongresu jest samodzielne prowadzenie kampanii promocyjnych w Internecie metodą krok po kroku. Starannie dobraliśmy tematykę pod potrzeby uczestników. Podczas jednego dnia każdy z uczestników będzie mógł skorzystać z 8 pełnowartościowych szkoleń. Nie traktujemy tematów pobieżnie!

Po każdej prelekcji zdobędziesz rzeczywiste umiejętności, dlatego każde szkolenie będzie trwać minimum 45 minut. Jako jedyni gwarantujemy brak prelekcji sprzedażowych – zarówno tych jawnych, jak i ukrytych. Dla nas liczy się prawdziwa wiedza i wartość dla Uczestników.

Efekty ostatniej edycji w postaci nowych, efektywnych kampanii są już widoczne w sieci. Zapełniliśmy dwie sale Multikina Złote Tarasy najlepszymi marketerami w Polsce!

U nas występują tylko najlepsi z najlepszych – nie spotkasz przypadkowych prelegentów, którzy dopiero pracują na swoje nazwisko. Podczas marcowej edycji wystąpią: Marcin Maj, Maciej Lewiński, Artur Maciorowski, Witold Wrodarczyk, Rahim Blak, Daniel Bossy, a także gość specjalny Dorota Wellman. We wszystkich edycjach Kongresu Online Marketing wystąpiło w sumie 214 Prelegentów! To doświadczenie pozwala nam zapraszać do wystąpień jedynie tych najlepszych, którzy w historii otrzymali najwyższe oceny Uczestników.

Tematyka prelekcji z pewnością zadowoli każdego, bez względu na poziom wtajemniczenia w internetową działalność .

W planie kongresu m.in:
•· darmowe i płatne kampanie reklamowe w Internecie
•· skuteczne pozyskiwanie nowych klientów w Internecie- zbieranie wartościowych leadów krok po kroku
•· określenie budżetu reklamowego oraz ocena efektywności kampanii marketingowej
•· 10 strategii social media, które naprawdę działają
•· w jaki sposób wykorzystać emocje konsumentów do prowadzenia skutecznych kampanii marketingowych
•· taktyki social media, których nie zna Twoja konkurencja
•· jak zwiększyć sprzedaż skuteczniej wykorzystując dane z Google Analytics

Po tak intensywnym dniu, kolejny to warsztaty do wyboru. W zależności od Twoich zainteresowań, wśród szerokiego wachlarza możliwych zajęć, możesz wybrać najciekawsze dla Ciebie. Wśród nich do wyboru m.in:
•· Facebook Ads
•· Google Analytics
•· E-mail marketing
•· Google AdWords
•· Pozycjonowanie

Zgłoszenia oraz pełen program na: www.kongres-online.pl
źródło: newsrm.tv

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *