Czas do szkoły? – Spokojnie, jeszcze trwają wakacje – uspokaja Elżbieta Morys, modystka sklepu internetowego www.TwojStylKids.pl
– Zamówienia napływające do naszego e-sklepu są jeszcze wakacyjne, na letnie na bluzeczki i spódniczki. Ale myślimy już o sezonie szkolnym i jesienno-zimowym.
Przebojem tego sezonu okazały się dziewczęce bluzki i spódniczki w kratkę, z serii pod nazwą: „Usta”.
Najwięcej egzemplarzy tej serii zakupiły mamy dziewczynek z różnych regionów Polski. Tylko mamy kupują? – Tak, w zasadzie wszystkie zamówienia są od mam, może tylko kilka zostało nadesłanych z danymi, jak się wydawało, mężczyzn, ale i tak okazywało się, że to zamawiały jednak mamy lub babcie dziewczynek, tylko z pomocą synów i wnuczków, z natury rzeczy lepiej obeznanych z Internetem niż babcie – uściśla Elżbieta
Morys.
Tym niemniej zamawianie dostarczenia zakupów jest proste, na takich samych zasadach, jak w innych sklepach internetowych.
W adresach osób zamawiających dominują adresy małych miejscowości, co jest zrozumiałe, bo w takich mniejszych miejscowościach trudniej
jest wybrać się do sklepu stacjonarnego, a przy tym oczywiście w sklepach internetowych wybór jest większy, co tam „większy”, po prostu pełny, wszystko jest do kupienia w sklepach internetowych.
– Stawiamy w naszym e-sklepie www.TwojStylKids.pl głównie na modę dziecięcą oraz wygodę kobiet w ciąży
– podkreśla Elżbieta Morys. – Ale przygotowujemy rozszerzenie asortymentu, coś dla przedszkolnych księżniczek i nastolatek.
Już kilkaset bluzek i spódniczek zostało wysłanych pocztą kurierską do wielu miejscowości, a nawet napłynęło kilka zamówień z zagranicy, bo Polacy mieszkający za granicą zamawiają zakupy chętniej z polskich sklepów internetowych, niż w krajach swojego obecnego zamieszkania. Przyzwyczajeni są do polskiego stylu ubioru, a po drugie ceny są przecież znacznie bardziej przystępne w polskich sklepach niż w strefie waluty EUR. – Przeliczamy ceny na walutę EUR w korzystnej relacji, dzięki temu ceny są dostępne dla polskich klientek, a jeszcze bardziej dla klientek zagranicznych – dodaje Elżbieta Morys. – Sprzedajemy jednak przede wszystkim w złotówkach, bo oczywiście najwięcej zamówień przychodzi z Polski.
Oprócz odzieży dziecięcej, klientki zaglądają do działu: DODATKI www.TwojStylKids.pl/46-dodatki, gdzie oferowane są foteliki dziecięce, poduszki dla dzieci, specjalne poduszki do karmienia maluszków i poduszeczki przydatne w okresie poporodowym dla kobiet i inne drobiazgi. Zespół sklepu zapowiada systematyczne rozszerzanie asortymentu.
(a)
Publikacja promocyjna www.TwojStylKids.pl