Ubiegły rok stanowił dla wielu firm, przesłankę do zmiany pozycjonowania lub modelu biznesowego, jak i do systemu motywacyjnego pracowników. Realnym wsparciem jest tzw. storydoing, na który liczą nie tylko konsumenci, ale także pracownicy.
Zmiany w uznawanych dotychczas wartościach miały wpływ na pożądane benefity pracownicze. Pandemia doprowadziła do zmian, w postrzeganiu świadczeń oferowanych przez firmy. Poprzez zamknięcie ośrodków kultury i sportowych, zastąpienie tradycyjnych konsultacji lekarskich e-wizytą, możemy się spodziewać zmian, w podejściu do dotychczasowych benefitów.
Obecnie zmieniło się nasze podejście do robienia zakupów. Kupujemy w bardziej przemyślany i rozsądny sposób. Robiąc zakupy, chcemy na nich zaoszczędzić. Jako pracownicy oczekujemy, że benefity będą wsparciem dla naszych domowych budżetów. Taką możliwość daje nam SodexoFriends, pozwala zaoszczędzić np. na zakupach spożywczych – mówi Karolina Karolczak,Dyrektor ds. Zakupów i Współpracy z Partnerami, SodexoBenefits and Rewards Services Polska.
SodexoFriends jest platformą, pozwalająca zaoszczędzić na codziennych zakupach. Po zalogowaniu możemy skorzystać z rabatów wybranych marek w sklepach stacjonarnych oraz internetowych. Tego typu benefit, jest atrakcyjnym dodatkiem motywacyjnym. Korzystać mogą zarówno pracownicy, jak również ich rodziny i znajomi. Elastyczność oraz realne oszczędzanie są wartościami, znajdującymi się w zestawieniu tych najbardziej pożądanych w tym roku.
Badanie przeprowadzone przez Hays pokazuje, że pracownicy coraz częściej zgłaszają zapotrzebowanie na wzmocnienie ogólnego dobrostanu. Wzrasta również świadomość konsumentów, która objawia się poszukiwaniem atrakcyjnych promocji na wysokiej jakości asortyment. Rozwiązania proponowane przez Sodexo wybrało ponad 45 tys. firm z całej Polski, co świadczy o ogromnym zaufaniu pracodawców do systemu motywacyjnego przez niego oferowanego.
SodexoFriends jest odpowiedzią na potrzeby pracowników oraz propozycją dla firm, pragnącym zaproponować zatrudnionym, benefit bez dodatkowych kosztów i zaangażowania działu HR. W ramach współpracy pracodawca otrzymuje nie tylko gotowe rozwiązanie w postaci dostępu do serwisu, ale również spersonalizowaną komunikację zapraszającą obdarowanych do skorzystania z wyselekcjonowanych promocji oraz ofert przygotowanych specjalnie dla nich.
Dla beneficjentów, planujących skorzystanie z oferty SodexoFriends, są przygotowywane atrakcyjne promocje przy współpracy ze znanymi, uznanymi markami. Różnorodne pakiety spełnią oczekiwania, najbardziej wymagających klientów. Zniżki sięgają nawet 70%. Przygotowane są propozycje dla panów, którzy chcą obdarować perfumami swoje panie, np. z okazji Dnia Kobiet.
Marcin Lipiński