News will be here

Pionierskie rozwiązanie autogaz

Do tej pory użytkownicy samochodów zakupionych z bezpośrednim wtryskiem benzynowym mieli duże problemy ze zmianą instalacji na gazową. Obecnie na rynku pojawiło się pionierskie rozwiązanie autogaz. Jest to jedyna taka instalacja autogaz na świecie, dzięki czemu producent wysuwa się na pozycję lidera w zakresie systemów autogaz.

STAG 500 DIS to rozwiązanie autogaz przeznaczone do silników z bezpośrednim wtryskiem benzyny. System wyróżnia technologia pracy w 100 proc. na zasilaniu gazowym, bez udziału benzyny. Koncepcja ta jest całkowicie odmienna od wcześniejszych rozwiązań systemów autogaz, stosowanych przez markę STAG oraz innych producentów instalacji LPG. Nowatorskie rozwiązanie jest odpowiedzią na potrzeby branży motoryzacyjnej, którą obecnie zdobywają silniki z bezpośrednim wtryskiem benzyny. – Blokadą dla klientów używających silników aut z bezpośrednim wtryskiem benzynowym był próg finansowy. Instalacje do tej pory oferowane na rynku był bardzo drogie, sięgają nawet około 10 tysięcy złotych. Nam udało się zrobić coś tańszego – mówi newsrm.tv Marcin Trocki, Kierownik Działu Technicznego i Rozwoju AC S.A.

Zalety STAG 500 DIS

Niewątpliwą zaletą, przy tak zaawansowanej technologii, jest jej łatwy montaż i sposób kalibracji, jest pompa HP niewymagająca żadnych modyfikacji. Ponadto, instalacja zawiera standardowe komponenty, takie jak węże termoplastyczne, reduktor, wtryskiwacze, elektrozawory i zbiornik. Jest także odporna na błędy za sprawą braku emulacji wtryskiwaczy benzynowych. Co więcej, STAG 500 DIS obsługuje najnowsze na rynku silniki dwuwtryskiwaczowe (multi+direct). A czy to pionierskie rozwiązanie ma jakieś wady? Jedynym minusem instalacji STAG 500 DIS jest nieznacznie słyszalna pompa LPG. Trudne może się okazać także znalezienie odpowiedniego miejsca do montażu w przypadku małych pojazdów.

STAG 500 DIS to niewątpliwie system autogaz będący odpowiedzią na rosnące potrzeby rynku motoryzacyjnego. Jest rewolucyjny w swojej prostocie, jednocześnie spełniając wymagania najbardziej zaawansowanych i nowoczesnych aut. Co więcej, rozwiązanie STAG 500 DIS może zostać w szybki sposób „przetransformowane” dostosowując się do innych, jeszcze nowszych zastosowań w branży automotive.
źródło: newsrm.tv

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *